Першы намеснік старшыні - начальнік упраўлення па сельскай гаспадарцы і харчаванні райвыканкама
Курыруе пытанні развіцця аграпрамысловага комплексу раёна, вытворчасці і перапрацоўкі сельскагаспадарчай прадукцыі, шэфскіх сувязей прамысловых арганізацый з сельскагаспадарчымі арганізацыямі, зямельных адносін, аховы навакольнага асяроддзя (акрамя пытанняў утрымання палігонаў цвёрдых бытавых адходаў і міні-палігонаў), гідраметэаралогіі, геадэзіі і картаграфіі, лясной гаспадаркі, вядзенне паляўнічай гаспадаркі і палявання, рыбалоўнай гаспадаркі і рыбалоўства, арганізацыі работы з кіруючымі кадрамі і іх рэзервам.
Каардынуе працу:
упраўленні па сельскай гаспадарцы і харчаванні райвыканкама;
аддзела землеўпарадкавання райвыканкама (акрамя пытанняў па рэгуляванні зямельных адносін на тэрыторыі г. Слуцка, выдачы даручэнняў арганізацыямі па землеўпарадкаванні на выкананне землеўпарадкавальных работ);
ветэрынарна-санітарных устаноў «Слуцкая раённая ветэрынарная станцыя», «Слуцкая гарадская ветэрынарная станцыя»;
Слуцкай філіі РУСП «Райплемстанцыя» Мінскага племпрадпрыемства;
дзяржаўнай інспекцыі па насенняводстве, каранціне і абароне раслін па Слуцкім раёне і раённай інспекцыі прыродных рэсурсаў і аховы навакольнага асяроддзя;
ААТ «Слуцкі Аграсервіс»;
Слуцкага філіяла ААТ «Аграхімпраект»;
ГУП «Слуцкае прадпрыемства меліярацыйных сістэм»;
Слуцкага філіяла РУП «Мінскае абласное агенцтва па дзяржаўнай рэгістрацыі і зямельным кадастры»;
сялянскіх (фермерскіх) гаспадарак, асабістых гаспадарак грамадзян, садовых таварыстваў;
закупак і якасці сельскагаспадарчай прадукцыі, заключэння дагавораў на пастаўку яе для дзяржаўных патрэб;
арганізацый падведамнай падпарадкаванасці па распрацоўцы і рэалізацыі праграм па энергазберажэнні, выкананні мэтавага паказчыка па энергазберажэнні.
Забяспечвае ўзаемадзеянне райвыканкама з абласнымі органамі дзяржаўнага кіравання і іншымі арганізацыямі па пытаннях работы аграпрамысловага комплексу, арганізацыі і падвядзення вынікаў спаборніцтва арганізацый аграпрамысловага комплексу, сістэматычнага аналізу тэндэнцый развіцця калектыўнага і прыватнага сектараў сельскагаспадарчай вытворчасці ў раёне.
Ажыццяўляе:
каардынацыю дзейнасці сельскагаспадарчых арганізацый па забеспячэнні заданняў прагнозу сацыяльна-эканамічнага развіцця раёна;
функцыі па пытаннях вытворчасці і перапрацоўкі сельскагаспадарчай прадукцыі, забеспячэння насельніцтва харчаваннем;
функцыі па пытаннях рацыянальнага выкарыстання зямельных рэсурсаў;
па рэгуляванні зямельных адносін у сельскагаспадарчых арганізацыях і сялянскіх (фермерскіх) гаспадарках раёна;
каардынацыю дзейнасці дзяржаўных органаў з новымі фарміраваннямі ў аграпрамысловым комплексе;
забеспячэнне своечасовай і поўнай выплаты заработнай платы работнікаў арганізацый курыруемых галін;
меры па заатэхнічным і ветэрынарным забеспячэнні асабістых падсобных гаспадарак грамадзян;
Пытанні дэбюракратызацыі ў арганізацыях, якія курыруюцца;
каардынацыю дзейнасці ў арганізацыі працы па ахове працы ў падведамных арганізацыях.
Кіруе дзейнасцю:
упраўленні па сельскай гаспадарцы і харчаванні райвыканкама.
Кіруе камісіямі:
для разгляду пытанняў па рэгуляванні зямельных адносін;
па вызначэнні страт, прычыненых адабраннем зямельных участкаў;
эвакуацыйнай;
атэстацыйнай.
Намеснік старшыні райвыканкама Чарнушэвіч Наталля Вікенцьеўна
Курыруе пытанні сацыяльна-культурнай сферы, адукацыі, друку, аховы здароўя, спорту, ідэалагічнай работы, аздараўлення і санаторна-курортнага лячэння насельніцтва, уключаючы аздараўленне дзяцей за мяжой, гуманітарнай дзейнасці, працы, маладзёжнай палітыкі, стану прафілактыкі правапарушэнняў, узаемадзеяння з Саветамі дэпутатаў усіх узроўняў, ажыццяўлення, выканання і кантролю за паўнатой укаранення ў арганізацыях сацыяльнай сферы дзяржаўных сацыяльных стандартаў па абслугоўванні насельніцтва раёна.
Каардынуе працу:
упраўленні па працы, занятасці і сацыяльнай абароне райвыканкама (акрамя пытанняў працы і заработнай платы);
упраўленні па адукацыі;
аддзела ідэалагічнай працы, культуры і па справах моладзі райвыканкама;
аддзела спорту і турызму;
раённай камісіі па справах непаўналетніх;
УАЗ «Слуцкая цэнтральная раённая бальніца»;
ДУ «Рэдакцыя газеты «Слуцкі край» і праграмы радыёвяшчання «Весткі Слутчыны»;
Слуцкага раённага Фонду сацыяльнай абароны насельніцтва;
УАЗ «Слуцкі раённы цэнтр гігіены і эпідэміялогіі»;
спецыяліста па аздараўленні і санаторна-курортным лячэнні насельніцтва;
Слуцкага філіяла КУП «Мінаблкінавідэапракат»;
Слуцкага раённага вузла паштовай сувязі Мінскага філіяла РУП «Белпошта»;
Слуцкага раённага аддзялення РУП «Мінаблсаюздрук»;
арганізацый падведамнай падпарадкаванасці па распрацоўцы і рэалізацыі праграм па энергазберажэнні, выкананні мэтавага паказчыка па энергазберажэнні.
Забяспечвае ўзаемадзеянне райвыканкама з грамадскімі аб'яднаннямі, партыямі, рэлігійнымі арганізацыямі, прафсаюзнымі арганізацыямі, размешчанымі на тэрыторыі раёна, культурных сувязяў з замежнымі краінамі, сацыяльных пытанняў па ліквідацыі наступстваў катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, забяспечвае ўзаемадзеянне са сродкамі масавай інфармацыі.
Ажыццяўляе каардынацыю:
дзейнасці сельскіх выканаўчых камітэтаў, арганізацый па развіцці адукацыі, аховы здароўя, сацыяльнай абароны, культуры, спорту і турызму, маладзёжнай палітыкі;
пытанняў ідэалагічнай працы, грамадска-палітычнай інфармацыі і аналітычнай працы;
пытанняў узаемадзеяння са сродкамі масавай інфармацыі, укаранення здаровага ладу жыцця сярод насельніцтва;
пытанняў дэбюракратызацыі ў курыруемых арганізацыях;
саветаў грамадскіх пунктаў аховы правапарадку;
дзейнасці ў арганізацыі працы па ахове працы і забеспячэнне своечасовай і поўнай выплаты заработнай платы работнікаў у падведамных арганізацыях;
па папярэджанні пажараў і гібелі людзей ад іх у жыллёвым фондзе;
па выкананні Комплексу мер па прыцягненню замежнай бязвыплатнай дапамогі.
Кіруе камісіямі:
па справах непаўналетніх;
па аказанні адраснай сацыяльнай дапамогі;
па прафілактыцы алкагалізму, наркаманіі і суіцыдаў;
па справах былых партызан і падпольшчыкаў Вялікай Айчыннай вайны 1941-1945 гг.;
міжведамаснай камісіяй па абследаванні кіназалаў і кінааабсталявання;
прызыўны;
па ўстанаўленні статусу грамадзян, якія пацярпелі ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС;
для разгляду пытанняў сацыяльнага абслугоўвання на падставе дагавора аказання сацыяльных паслуг у замяшчальнай сям'і;
садзейнічання кантролю за выкананнем заканадаўства аб свабодзе сумлення, веравызнання і рэлігійных арганізацыях пры Слуцкім раённым выканаўчым камітэце;
назіральнай;
па ахове працы і праверцы ведаў па пытаннях аховы працы;
па ажыццяўленні комплекснай аб'ектыўнай ацэнкі аграэкасядзіб;
па правядзенні (пацвярджэнні) дзяржаўнай акрэдытацыі на права ажыццяўлення дзейнасці па развіцці фізічнай культуры і спорту;
па разглядзе пытанняў аб пазбаўленні дзяржаўнай акрэдытацыі на права ажыццяўлення дзейнасці па развіцці фізічнай культуры і спорту.
Кіруе:
міжведамаснай каардынацыйнай радай па барацьбе з туберкулёзам;
раённай радай па працы і сацыяльных пытаннях;
раённай радай па пытаннях аздараўлення і санаторна-курортнага лячэння насельніцтва;
міжведамаснай каардынацыйнай радай па рэалізацыі Дэкрэта № 18 «Аб дзяржаўнай абароне дзяцей у няшчасных сем'ях»;
міжведамаснай радай па прафілактыцы ВІЧ інфекцыі і венерычных хвароб;
саветам па дэмаграфічнай бяспецы;
раённым штабам добраахвотных дружын;
аператыўным штабам, які кантралюе дзейнасць студэнцкіх атрадаў;
раённай каардынацыйнай радай па апецы над асобамі, прызнанымі ва ўсталяваным парадку недзеяздольнымі;
міжведамаснай радай па аказанні дапамогі пацярпелым ад хатняга гвалту;
міжведамаснай радай па правах інвалідаў Слуцкага раённага выканаўчага камітэта.
Арганізуе на тэрыторыі раёна працу па рэалізацыі праграм, накіраваных на зніжэнне злачыннасці, карупцыйных злачынстваў, папярэджанні п'янства і алкагалізму, патрабаванняў Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 11 сакавіка 2004 г. №1 «Аб мерах па ўмацаванні грамадскай бяспекі і дысцыпліны», правядзенне грамадска-масавых і святочных мерапрыемстваў, падрыхтоўку і правядзенне выбараў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь, дэпутатаў Палаты прадстаўнікоў і членаў Савета Рэспублікі Нацыянальнага сходу Рэспублікі Беларусь, дэпутатаў мясцовых Саветаў дэпутатаў, дэлегатаў Усебеларускага народнага сходу, рэспубліканскіх рэферэндумаў, узаемадзеянне з дэпутатамі Палаты прадстаўнікоў і членамі Савета Рэспублікі Беларусь Нацыянальнага сходу Рэспублікі Беларусь, дэпутатамі мясцовых Саветаў дэпутатаў.
Намеснік старшыні райвыканкама Руцкая Жанна Леанідаўна
Адказвае за забеспячэнне выканання найважнейшых параметраў прагнозу сацыяльна-эканамічнага развіцця раёна, выканання раённага бюджэту.
Курыруе пытанні эканомікі, падатковай і грашова-крэдытнай палітыкі, інвестыцыйнай дзейнасці (у тым ліку пытанні каардынацыі і кантролю за інвестыцыйнай дзейнасцю ў частцы замацаваных сфер дзейнасці і курыруемых мясцовых органаў дзяржаўнага кіравання), маёмасных адносін (уключаючы кіраванне, прыватызацыю, адзнаку і ўлік маёмасці, якая знаходзіцца ва ўласнасці раёна, а таксама работу па ўключэнні ў гаспадарчы абарот нявыкарыстанай маёмасці ваенных гарадкоў, якія знаходзяцца ў камунальнай уласнасці і размешчаны на тэрыторыі раёна, пытанні прадпрымальніцтва, ліцэнзавання, працы, гандлю, паслуг насельніцтву, прыдарожнага сэрвісу (у частцы гандлю і грамадскага харчавання), мытнай справы, каштоўных металаў, знешнеэканамічнай дзейнасці, імпартазамяшчэння, выканання і кантролю за паўнатой укаранення дзяржаўных сацыяльных стандартаў, разлікаў фактычнага выканання іх нарматываў у галіне сувязі, транспарту, гандлю і бытавога абслугоўвання.
Забяспечвае рэалізацыю патрабаванняў Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 14 чэрвеня 2007 г. № 3 «Эканомія і беражлівасць – галоўны фактар эканамічнай бяспекі дзяржавы» (у частцы напрамкаў, якія курыруюцца), Дэкрэта Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 16 студзеня 2009 г. № 1 «Аб дзяржаўнай рэгістрацыі і ліквідацыі (спыненні дзейнасці) суб'ектаў гаспадарання», Дэкрэта Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 23 лістапада 2017 г. № 7 « Аб развіцці прадпрымальніцтва, узаемадзеянне райвыканкама з галоўным статыстычным упраўленнем Мінскай вобласці, эканамічнымі судамі, рэспубліканскімі органамі дзяржаўнага кіравання і іншымі арганізацыямі ў сферы крэдытнай палітыкі, інвестыцый, навукі, дзейнасці банкаў, бізнес-саюзамі і аб'яднаннямі прадпрымальнікаў, грамадскімі аб'яднаннямі «Беларускае таварыства абароны спажыўцоў».
Каардынуе дзейнасць:
аддзела эканомікі райвыканкама;
аддзела гандлю і паслуг райвыканкама;
упраўленні па працы, занятасці і сацыяльнай абароне райвыканкама (у частцы пытанняў працы і заработнай платы);
арганізацый прамысловасці, гандлю, транспарту, бытавога абслугоўвання, банкаў, суб'ектаў недзяржаўнай формы ўласнасці, індывідуальных прадпрымальнікаў;
раённага аддзела статыстыкі;
аддзяленні Белдзяржстраху па Слуцкім раёне;
РУП «Слуцкі цэнтр стандартызацыі, метралогіі і сертыфікацыі»;
інспекцыі Міністэрства па падатках і зборах па Слуцкім раёне;
энергазберажэння, у частцы аплаты за энерганосьбіты, распрацоўкі і рэалізацыі праграм арганізацый падведамнай падпарадкаванасці (збор па раёне), выканання мэтавага паказчыка па энергазберажэнні;
па ўзаемадзеянні з кантралюючымі органамі;
па ўзаемадзеянні з бюджэтнымі арганізацыямі і арганізацыямі, якія фінансуюцца з бюджэту.
Ажыццяўляе кантроль:
за арганізацыяй і правядзеннем узаемаразлікаў паміж суб'ектамі гаспадарання;
за развіццём эканомікі раёна;
за рэфармаваннем эканамічных адносін;
за арганізацыяй па распрацоўцы і рэалізацыі праграм і прагнозу сацыяльна-эканамічнага развіцця;
за выкананнем працоўнага заканадаўства ў частцы аплаты працы і ўмоў аховы працы ў падведамных арганізацыях;
за назапашваннем даходнай часткі бюджэту;
за пашырэннем базы падаткаабкладання, росту ўласных даходаў і скарачэнне бюджэтных асігнаванняў прадпрыемстваў і арганізацый, што фінансуюцца з раённага бюджэту;
за аналізам фінансава-гаспадарчай дзейнасці падведамных арганізацый, выпрацоўкай і кантролем за рэалізацыяй мер па іх фінансаваму аздараўленню;
за своечасовай выплатай заработнай платы па курыруемых галінах народнай гаспадаркі, матэрыяльнай вытворчасці;
за выпрацоўкай і рэалізацыяй мерапрыемстваў па збалансаванасці наяўнага грашовага абарачэння за кошт росту аб'ёмаў рознічнага гандлю і паслуг насельніцтву;
за каардынацыяй дзейнасці дзяржаўных органаў з суб'ектамі гаспадарання недзяржаўнай формы ўласнасці;
за кіраваннем працэсу раздзяржаўлення і прыватызацыі дзяржаўнай уласнасці;
за выкарыстаннем, распараджэннем і рэгістрацыяй маёмасці раённай камунальнай уласнасці;
за ліцэнзаваннем;
за пытаннямі дэбюракратызацыі ў курыруемых арганізацыях;
за каардынацыяй дзейнасці ў арганізацыі працы па ахове працы ў падведамных арганізацыях.
Кіруе камісіямі:
па кансервацыі асноўных сродкаў, якія знаходзяцца ва ўласнасці Слуцкага раёна;
па кантролі за своечасовай выплатай заработнай платы;
паводле разлікаў за спажыванне за энерганосьбіты;
па забеспячэнні ўцягвання ў гаспадарчы абарот невыкарыстоўваемай маёмасці.
Кіруе працоўнай групай па ўрэгуляванні неплацежаздольнасці арганізацый прамысловасці, гандлю і бытавога абслугоўвання насельніцтва.
Каардынуе працу структурных падраздзяленняў райвыканкама, раённых аб'яднанняў, арганізацый па распрацоўцы і рэалізацыі праграм і прагнозаў сацыяльна-эканамічнага развіцця.
Намеснік старшыні райвыканкама Прыгін Дзмітрый Сяргеевіч
Курыруе пытанні будаўнічага і дарожнага комплексу, архітэктуры, праектавання, газавай гаспадаркі, электрычных сетак і надзвычайных сітуацый, пытанні развіцця жыллёва-камунальнай гаспадаркі раёна, паліўнай і энергетычнай комплексаў раёна, перапрацоўкі і ўтылізацыі другаснай сыравіны (акрамя лому і адходаў чорных, каляровых) металаў), прыватызацыі жылля, арганізацыі і падвядзення вынікаў спаборніцтва ў курыруемых галінах, навакольнага асяроддзя, у частцы пытанняў утрымання палігонаў цвёрдых бытавых адходаў і міні-палігонаў, крыніц водазабеспячэння, добраўпарадкавання раёна, укаранення дзяржаўных сацыяльных стандартаў і разлікаў фактычнага выканання іх нарматываў у галіне жыллёва -камунальнай гаспадаркі, асвятлення вуліц і ўдасканаленага дарожнага пакрыцця.
Каардынуе дзейнасць:
аддзела архітэктуры і будаўніцтва райвыканкама;
аддзела жыллёва-камунальнай гаспадаркі райвыканкама;
аддзела землеўпарадкавання райвыканкама (у частцы пытанняў па рэгуляванні зямельных адносін на тэрыторыі г. Слуцка, выдачы даручэнняў арганізацыямі па землеўпарадкаванні на выкананне землеўпарадкавальных работ);
КУП «Праектна-вытворчае бюро па Слуцкаму раёну і г. Слуцку»;
КУП «Слуцкая ЖКГ»;
ГП «УКС Слуцкага раёна»;
КУП «Служба заказчыка жыллёва-камунальных паслуг Слуцкага раёна»;
КУП «Слуцкводаканал»;
падрадных, будаўнічых, дарожных, рамонтна-будаўнічых, праектных арганізацый, арганізацый сувязі, электрычных сетак, газавай гаспадаркі;
арганізацый падведамнай падпарадкаванасці па распрацоўцы і рэалізацыі праграм па энергазберажэнні, выкананні мэтавага паказчыка па энергазберажэнні;
дзяржаўных і гаспадарчых органаў па прадухіленні і ліквідацыі аварый, стыхійных бедстваў і катастроф.
Ажыццяўляе кантроль за каардынацыяй дзейнасці ў арганізацыі працы па ахове працы ў падведамных арганізацыях;
агульнае кіраўніцтва па добраўпарадкаванні раёна, дачных, гаражных, кааператываў, таварыстваў.
Забяспечвае каардынацыю і кантроль за інвестыцыйнай дзейнасцю ў частцы замацаваных арганізацый. Адказвае за забеспячэнне своечасовай і поўнай выплаты заработнай платы работнікаў арганізацый курыруемых галін.
Кіруе камісіямі:
па надзвычайных сітуацыях;
па забеспячэнні бяспекі дарожнага руху;
па разглядзе зямельных спрэчак;
па выбары месца размяшчэння зямельнага ўчастка для будаўніцтва аб'екта;
па арганізацыі і правядзенні аўкцыёнаў па продажы пустых дамоў, якія знаходзяцца ва ўласнасці Слуцкага раёна;
паводле ацэнкі мэтазгоднасці выдалення, перасадкі аб'ектаў расліннага свету, якія растуць на землях сельскагаспадарчага прызначэння, сельскагаспадарчых землях іншых катэгорый зямель, землях запасу Слуцкага раёна;
аб парадку выдалення і перасадкі аб'ектаў расліннага свету, размешчаных на землях Слуцкага раёна;
па абследаванні стану жылых дамоў, размешчаных на тэрыторыі адміністрацыйна-тэрытарыяльнай адзінкі Слуцкага раёна;
па субсідзіраванні жыллёвага будаўніцтва;
грамадскай па жыллёвых пытаннях;
па прыёмцы аб'ектаў у эксплуатацыю;
па разглядзе пытанняў самавольнага будаўніцтва;
міжведамаснай для разгляду пытанняў прызнання шматкватэрных, блакіраваных і аднакватэрных жылых дамоў і іх прыдамавых тэрыторый, кватэр і шматкватэрных і блакіраваных жылых дамоў не адпаведнымі ўстаноўленым для пражывання санітарным і тэхнічным патрабаванням;
па прыняцці рашэнняў у дачыненні да капітальных пабудоў (будынкаў, збудаванняў), ізаляваных памяшканняў, машына-месцаў;
па праверцы ажыццяўлення кансервацыі;
па пакрыцці грамадзянам расходаў на выкананне работ па электразабеспячэнні эксплуатуемага жыллёвага фонду для патрэб ацяплення, гарачага водазабеспячэння і харчапрыгатавання.
Кіраўнік спраў райвыканкама Пятровіч Ірына Уладзіміраўна
Курыруе пытанні: работы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб, ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння дзейнасці райвыканкама (у тым ліку правядзення дзяржаўных закупак за кошт сродкаў, прадугледжаных на фінансаванне органаў кіравання і самакіравання), інфарматызацыі райвыканкама.
>
Забяспечвае рэалізацыю патрабаванняў Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г. № 2 «Аб дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату і павышэнні якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва», узаемадзеянне райвыканкама з рэспубліканскімі органамі дзяржаўнага кіравання і іншымі арганізацыямі па пытаннях, якія адносяцца райвыканкама.
Каардынуе дзейнасць:
кіраўніцтва справамі;
юрыдычнага аддзела;
аддзела запісу актаў грамадзянскага стану;
аддзела па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб;
групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці;
спецыялістаў камунальнага вытворчага унітарнага прадпрыемства «ІВЦ Мінскага абласнога выканаўчага камітэта»;
дзяржаўнай установы «Слуцкі раённы архіў».
Ажыццяўляе:
кіраўніцтва падрыхтоўкай пасяджэнняў райвыканкама;
каардынацыю працы па арганізацыі кантролю за выкананнем рашэнняў райвыканкама;
каардынацыю працы структурных падраздзяленняў райвыканкама са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб;
каардынацыю працы па дэбюракратызацыі;
агульнае кіраўніцтва справаводствам у райвыканкаме і кантроль за выкананнем правілаў афармлення дакументаў, устаноўленых Інструкцыяй па справаводстве.
Кіруе адміністрацыйнай камісіяй.
Падчас адсутнасці старшыні, першага намесніка старшыні, намеснікаў старшыні, кіраўніка спраў райвыканкама (адпачынак, працяглая камандзіроўка, хвароба і іншае) выкананне абавязкаў адсутных ускладаюцца:
старшыні райвыканкама Гогі В.Л. – на першага намесніка старшыні - начальніка ўпраўлення па сельскай гаспадарцы і харчаванні райвыканкама;
першага намесніка старшыні - начальніка ўпраўлення па сельскай гаспадарцы і харчаванні райвыканкама – на намесніка старшыні райвыканкама Руцкую Ж.Л.;
намесніка старшыні райвыканкама Руцкай Ж.Л. – на першага намесніка старшыні - начальніка ўпраўлення па сельскай гаспадарцы і харчаванні райвыканкама;
намесніка старшыні райвыканкама Чарнушэвіч Н.У. – на намесніка старшыні райвыканкама Прыгіна Д.С.;
намесніка старшыні райвыканкама Прыгіна Д.С. – на намесніка старшыні райвыканкама Чарнушэвіч М.У.;
кіраўніка справамі райвыканкама Пятровіч І.В. – на начальніка фінансавага ўпраўлення райвыканкама Салавей Ж.Ф.