Адрас:

223610, г. Слуцк, вул. Ленiна, 189

Тэлефон прыёмнай:                      Факс прыёмнай:

+375 (1795) 7-50-92                      +375 (1795) 7-59-92

Рэжым працы

x

Рэжым працы
Панядзелак-пятніца
з 8.30 да 17.30, абед з 13.00 да 14.00
Субота-нядзеля - выхадны

Прыём зваротаў грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб ажыццяўляецца ў каб. 102 у панядзелак - пятніцу з 8.00 да 17.30, абед з 13.00 да 14.00, субота-нядзеля - выхадныя дні.

Графік прыёму заяў па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур службай "адно акно"

структурнымі падраздзяленнямі райвыканкама

Тэлефон «гарачай лініі» райвыканкама: 7-50-05
(у працоўныя дні з 9.00 да 13.00)

Адзіны тэлефонны нумар
даведачнай службы "адно акно" - 142

Е-mail: info@slutsk.gov.by (для дзелавой перапіскі)

×

Папярэджанне

JUser::_load: Не атрымалася загрузіць карыстальніка з ID: 347

Агульная інфармацыя аб службе "адно акно"

У мэтах выканання Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 мая 2018 г. № 202 «Аб службе «адно акно», з 27 лістапада 2018 года ў Слуцкім раённым выканаўчым камітэце функцыянуе служба «адно акно».

Асноўнымі задачамі службы «адно акно» з'яўляюцца:

- забеспячэнне рэалізацыі заяўнага прынцыпу «адно акно» пры звароце зацікаўленых асоб за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур;

- стварэнне ўмоў для падачы ў адным месцы зацікаўленымі асобамі заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур;

- аказанне бясплатнай кансультатыўнай дапамогі па пытаннях падрыхтоўкі дакументаў, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;

- забеспячэнне своечасовай і якаснай падрыхтоўкі дакументаў, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;

- выдача адміністрацыйных рашэнняў.

У адпаведнасці з асноўнымі задачамі служба «адно акно» выконвае наступныя функцыі:

- выдае даведкі (выпіскі) з дзяржаўных рэгістраў, рэестраў, кадастраў, спісаў, каталогаў, баз і банкаў даных, іншых інфармацыйных рэсурсаў і сістэм, доступ да якіх арганізаваны ў службе «адно акно», у адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства аб інфармацыі, інфарматызацыі і абароне інфармацыі;

- тлумачыць абавязак упаўнаважаных органаў самастойна запытваць дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, за выключэннем тых, якія ўключаны ў пералікі дакументаў і (або) звестак, што прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі, а таксама правы і абавязкі зацікаўленых асоб;

- тлумачыць тэрміны накіравання запытаў у іншыя дзяржаўныя органы, іншыя арганізацыі, парадак унясення платы за выдачу атрыманых па такіх запытах дакументаў і (або) звестак, за прадастаўленне якіх заканадаўствам прадугледжана спагнанне платы, а таксама іншыя пытанні, звязаныя з парадкам падачы заяў, у тым ліку ў электроннай форме, падрыхтоўкі дакументаў і выдачы адміністрацыйных рашэнняў;

- бясплатна прадастаўляе прадугледжаныя заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах формы (бланкі) дакументаў, неабходных для звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур, тлумачыць парадак іх запаўнення і прадстаўлення;

- прымае заявы, а таксама дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца разам з заявамі;

- адмаўляе зацікаўленым асобам у прыняцці заяў у парадку і выпадках, прадугледжаных заканадаўчымі актамі і пастановамі Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь;

- падрыхтоўвае да разгляду заявы, а таксама дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца разам з імі, і перадае матэрыялы ў адпаведныя ўпаўнаважаныя органы, у тым ліку ў выглядзе электронных дакументаў (пры неабходнасці), падпісаных электронным лічбавым подпісам, выпрацаваным з выкарыстаннем асабістага ключа, сертыфікат адкрытага ключа якога выдадзены рэспубліканскім засведчаным цэнтрам дзяржаўнай сістэмы кіравання адкрытымі ключамі праверкі электроннага лічбавага подпісу;

- атрымлівае дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, у парадку, прадугледжаным у артыкуле 21 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 года «Аб асновах адміністрацыйных працэдур», у тым ліку з улікам патрабаванняў па абароне інфармацыі атрымлівае дакументы і (або) звесткі, якія ўтрымліваюць інфармацыю, якая адносіцца да камерцыйнай ці іншай ахоўваемай законам тайны, за выключэннем інфармацыі, якая адносіцца да дзяржаўных сакрэтаў;

- завярае дату і спосаб атрымання інфармацыі, неабходнай для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, атрыманай з дапамогай:

агульнадзяржаўнай аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы з дзяржаўных рэгістраў, рэестраў, кадастраў, спісаў, каталогаў, баз і банкаў даных, іншых інфармацыйных рэсурсаў і сістэм, інтэграваных у агульнадзяржаўную аўтаматызаваную інфармацыйную сістэму;

накіравання запытаў і атрымання адказаў у выглядзе электронных дакументаў з выкарыстаннем сістэмы міжведамаснага электроннага дакументазвароту дзяржаўных органаў;

- выдае зацікаўленым асобам адміністрацыйныя рашэнні (іх копіі, выпіскі з іх);

- растлумачвае парадак і тэрміны абскарджання прынятых адміністрацыйных рашэнняў;

- выдае зацікаўленым асобам унікальны ідэнтыфікатар у мэтах забеспячэння доступу да адзінага партала электронных паслуг агульнадзяржаўнай аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы для падачы заяў, атрымання адміністрацыйных рашэнняў (апавяшчэнняў аб прынятых адміністрацыйных рашэннях) і падачы (адклікання) адміністрацыйных скаргаў у электроннай форме;

- вядзе справаводства па заявах ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку.

Асноўнай мэтай службы «адно акно» Слуцкага райвыканкама з'яўляецца забеспячэнне ў адным месцы прыёму заяў зацікаўленых асоб аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур і выдачы адміністрацыйных рашэнняў па іх у адпаведнасці з пералікам, зацверджаным ва ўстаноўленым парадку.

Адрас г. Слуцк, вул. Леніна, 189, асобны ўваход з боку вул. Капыльская

тэл./факс: (01795) 7-54-92

e-mail: Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду.

Рэжым работы:

панядзелак, серада, чацвер, пятніца: з 8.00 да 17.00, перапынак з 13.00 да 14.00;

Аўторак: з 8.00 да 20.00, перапынак з 13.00 да 14.00;

1-я, 3-я субота месяца з 9.00 да 13.00.

У перадсвяточныя дні працоўны час скарочаны на 1 гадзіну.

Кансультаванне зацікаўленых асоб ажыццяўляецца даведачна-інфармацыйнай службай «Даведачная аднаго акна» па кароткім бясплатным нумары 142

Прыём зацікаўленых асоб ажыццяўляюць:

Урбановіч Кацярына Іванаўна – спецыяліст упраўлення забеспячэння функцый службы «адно акно» камунальнага вытворчага ўнітарнага прадпрыемства «ІВЦ Мінскага абласнога выканаўчага камітэта»

тэлефон (801795) 7 51 56

Шнэк Ганна Уладзіміраўна – спецыяліст упраўлення забеспячэння функцый службы «адно акно» камунальнага вытворчага ўнітарнага прадпрыемства «ІВЦ Мінскага абласнога выканаўчага камітэта»

тэлефон (801795) 7 50 13

Мартынава Таццяна Генадзеўна – спецыяліст упраўлення забеспячэння функцый службы «адно акно» камунальнага вытворчага ўнітарнага прадпрыемства «ІВЦ Мінскага абласнога выканаўчага камітэта»

тэлефон (801795) 7 50 08

Дубінко Надзея Юр'еўна – спецыяліст упраўлення забеспячэння функцый службы «адно акно» камунальнага вытворчага ўнітарнага прадпрыемства «ІВЦ Мінскага абласнога выканаўчага камітэта»

тэлефон (801795) 2 10 71

Ярашэвіч Васіліса Сяргееўна – спецыяліст упраўлення забеспячэння функцый службы «адно акно» камунальнага вытворчага ўнітарнага прадпрыемства «ІВЦ Мінскага абласнога выканаўчага камітэта»

тэлефон (801795) 7 54 92

Спецыялісты службы «адно акно» Слуцкага райвыканкама па вышэйназваных тэлефонах і пры асабістым звароце зацікаўленых асоб ажыццяўляюць папярэдні запіс на прыём

Кіраўніцтва арганізацыяй дзейнасці службы «адно акно» ажыццяўляе:

Кляшкевіч Марына Барысаўна – намеснік начальніка аддзела па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб Слуцкага райвыканкама

тэлефон (801795) 7 86 09

У адпаведнасці з артыкулам 14 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. №433-3 «Аб асновах адміністрацыйных працэдур» заява зацікаўленай асобы можа быць пададзена ў вуснай, пісьмовай і электроннай форме.

Заява зацікаўленай асобы аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, атрыманні адміністрацыйных рашэнняў і падачы (адкліканні) адміністрацыйных скаргаў у электроннай форме падаецца праз адзіны партал электронных паслуг пасля атрымання да яго доступу:

-без выкарыстання сродкаў ідэнтыфікацыі;

-з выкарыстаннем унікальнага ідэнтыфікатара зацікаўленай асобы (акрамя выпадкаў, калі зацікаўленай асобай з'яўляецца юрыдычная асоба), парадак атрымання якога вызначаецца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь;

-з выкарыстаннем асабістага ключа электроннага лічбавага подпісу, сертыфікат адпаведнага адкрытага ключа якога выдадзены рэспубліканскім сведчачым цэнтрам Дзяржаўнай сістэмы кіравання адкрытымі ключамі праверкі электроннага лічбавага подпісу Рэспублікі Беларусь.

Спосаб доступу да адзінага парталу электронных паслуг для падачы заявы зацікаўленай асобы ў электроннай форме вызначаецца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь у пераліку адміністрацыйных працэдур, якія падлягаюць ажыццяўленню ў электроннай форме праз адзіны партал электронных паслуг.

У мэтах забеспячэння доступу да адзінага парталу электронных паслуг агульнадзяржаўнай аўтаматызаванай сістэмы для падачы заяў, атрымання адміністрацыйных рашэнняў (апавяшчэнняў аб прынятых рашэннях) і падачы (адклікання) адміністрацыйных скаргаў у электроннай форме зацікаўленыя асобы могуць звярнуцца ў службу «адно акно» для атрымання унікальнага ідэнтыфікатара.

 

Вышэйстаячы орган:

Мінскі абласны выканаўчы камітэт